心空



我又再次听到心脆的声音, 可是这次不止我一个人听到, 全巴士上的乘客都听到了。
今天捧着我的作品,好大的一个箱子回家。 我明明看到那不是我该下车的站, 但是我错了,
巴士停在比较远的地方, 我看不到那个站的icon, 但是十秒后,我后悔了,
我一直按铃, 还被骂, 我一时平衡不了, 作品就眼睁睁地 掉在地上 。
一个木箱瞬间变成四片木板,
我的第一个反应是马上捡起来, 好像捡的只是好不重要的东西,
我还没给老师评分的,
它就这样脆了。。。

我下车后, 才开始有想哭的冲动。
之前给老师批评的时候, 老师的样子和表情, 同学给的建议都已让我伤心到极点,
可是我还是笑笑的,
没人发现我的情绪, 不想让自己影响她们的心情。
原以为过了今天, 交了, 会很放松,
怎知。。。。。。

感觉心空空洞洞的

8 comments:

KeyzZ said...

You real strong..for me sure cry=="
wei...add oil ler ! ur holiday very soon....
don't worry be hurley =)
Take care good luk !

mushroom said...

who will listen to my cried?
all the feeling just can swallow into stomach.

KeyzZ said...

u Still got ur best frens in hometown arh !"
don't worry lah i will meet they soon...
i believe they will share share de bah~
don't worry be hurley yak ! ^^

SeCreT said...

来得及交作品吗?
我要上去云顶了啦~
看了你的blog发现原来我会舍不得和朋友分开...

Chin Vent said...

i'm always here for u...

mushroom said...

to wan yee:
why read my blog wil have those feeling ?

to lao gong :thx, next time whn i phone u suddenly, dont be get shock?

Chin Vent said...

sure.. u can phone me anytime.

za-m渣m. zam said...

it is ok de,bro XDDD dun sad...
for me, my artwork always fall to ground in bus... it is normal things to me liao,...coz the rapid T301 bus always emergency brake...