yesterday

yesterday finally finish my all assignment, so decide to went shopping at times square.
Eat hot plate at food court, every time i came here, must eat the same hot plate, caz i love hot plate so much!!!
 after that, i just feel very happy and long time no feel so good.
when we pass by a fish spa shop, we go to have a half hour fish spa .
hahahaha
so geli when feel and see all fish come to eat my leg!!
i shouted loud,  but now so miss that time, that is nice experience I haven't try before.
“人一世,物一世,什么都要试” 是我的座右铭哦!
回家的时候已经很夜了,
在过马路的时候突然听到摩拖车的声音,
还来不及反应,
听到一声巨响,
接着看到一个人拿着我的pink bag tie,
停在我的前面,
把它丢在地上, 然后走掉了。
我的包包还在我的身边,
很害怕, 就算前方有车, 我还是冲了过去,
只想快点到家,
我一直跑, 拼命地跑,
雨一直下着, 被淋得全身发抖,
费了很大的力气才开了铁门,
终于安全到家了~~~

7 comments:

Chin Vent said...

你还好吧?

琳恩 said...

钱财身外物,
人没事就好。。。

KeyzZ said...

意思說那個人沒拿到你的東西??給回你了??
so weirddddddd

mushroom said...

to : vent
i m fine, no injured. hehe.
to : keyzz
他抢劫不成功, 没抢到我的东西

KeyzZ said...

文德甲的贼果然不成才==“ 很愚蠢

mushroom said...

那时我在SUBANG JAYA

KeyzZ said...

ic =.="